Benieuwd naar de successen die we behaald hebben met onze klanten? Laat je inspireren.
Wil jij meer interessante inzichten verzamelen aan de hand van calltracking? Traffic Today is jouw partner! Wij geven jou meer inzicht in het aantal conversies dat jij telefonisch vergaart. Door calltracking een onderdeel van jouw website te maken, meet je succesvoller en kun je gerichter te werk gaan. Benieuwd hoe we dit aanpakken? Kom in contact!
Op jouw websites zijn verschillende conversies mogelijk: een aankoop, een inschrijving voor je nieuwsbrief of het telefonisch contact opnemen met jou. Het is fijn om te weten wat de uiteindelijke resultaten van deze conversies zijn, maar vooral voor telefoon is dit lastig te meten. Tenzij je calltracking inzet! Deze dienst kan eigenlijk gezien worden als een omleiding voor klanten: in plaats van dat ze jou direct bellen, bellen ze een nummer die ze direct naar jou doorlinkt. Dit originele nummer meet het effect van het telefoongesprek dat daarna gevoerd wordt, waardoor jij gemakkelijk inzichten verzameld van de resultaten hiervan.
Bellers hebben er niks van door wanneer jij calltracking inzet: hun bel-ervaring is nog altijd precies hetzelfde. Het grote voordeel van calltracking is dat jij inzichten krijgt in een dienst die niet makkelijk te meten is. Voorheen was het mogelijk om via een geïntegreerde pixel te meten wanneer iemand de bel-optie van jouw website gebruikte. Wat daar het uiteindelijke resultaat van was, was dan onduidelijk. Door deze nieuwe mogelijkheden is dit niet langer het geval: het resultaat is duidelijk zichtbaar, waardoor je kan inspringen op deze verzamelde resultaten.
Vul onderstaand formulier in en we nemen binnen één werkdag contact met je op.
Gegevens verzamelen van jouw telefoongesprekken? Traffic Today weet precies hoe we calltracking succesvol onderdeel van jouw website maken! Vul het contactformulier in en we bespreken de mogelijkheden snel.
Call tracking klinkt misschien als een erg ingewikkeld proces om in je website te integreren. Door middel van een paar simpele stappen is het gemakkelijk te coderen. Zodra jij je keuze hebt gemaakt welke call tracking software je wil gebruiken, kies je de pagina’s waar je deze code op wilt plaatsen. Zo meet je niet alleen hoe het telefoontje verliep, maar ook vanaf welke pagina ze zijn gekomen. Erg handig, want als het blijkt dat één pagina veel meer bellers dan andere pagina’s heeft, is het slim om hierop in te springen door de belknop prominenter aanwezig te maken.
Hoewel calltracking onderdeel is van conversie optimalisatie, gaat het niet alleen over de conversie. Het is namelijk al heel interessant op zich om gegevens te verzamelen over waarom mensen jouw website bezoeken. Door een slimme verbinding te maken met een tool als Google Analytics verzamel jij namelijk relevante gegevens over het online gedrag van jouw doelgroep, aangezien je nu precies weet waarom jouw website bezocht wordt en ook waarom je uiteindelijk gebeld bent.
Sander vertelt je er graag meer over!
Oké, je weet nu wat calltracking is en hoe het werkt, maar welke inzichten je hier nu precies mee verzamelt is nog altijd onduidelijk. Er zijn verschillende functionaliteiten die je in kaart kunt brengen met deze web analytics. We noemen er een paar!
Om je op gang te helpen met calltracking, geven we je graag een paar tips:
Ben jij op zoek naar een online marketing agency die jouw website wil versterken aan de hand van calltracking? Dan is Traffic Today jouw partner! Bij ons staat de klant centraal: middels een intensieve, transparante samenwerking werken wij richting jouw doelstellingen. Om dit succesvol te laten gebeuren voeren we onderzoeken uit, zodat we onze resultaten meetbaar kunnen maken én zodat we onszelf flexibel op kunnen stellen. Maandelijkse meetings laten jou zien welke resultaten we boeken met onze producten: bijvoorbeeld calltracking. Ben jij geïnteresseerd in deze samenwerking? Kom in contact! Onze marketeers bespreken de mogelijkheden graag met je onder het genot van een kop koffie.
Geen enkel bedrijf is hetzelfde, wat voor de één werkt hoeft niet per se een succes strategie voor de ander te betekenen. Wil je weten waar jouw kansen liggen? Vul onderstaand formulier in en we nemen zo snel mogelijk contact met je op.