Benieuwd naar de successen die we behaald hebben met onze klanten? Laat je inspireren.
Traffic Today heeft een ambitie, dat veel verder gaat dan enkel het najagen van groei, omzet en winst. En dat is een ambitie waar ik me graag persoonlijk voor inzet. Één waar jullie de komende tijd steeds meer van gaan zien.
Als breed georiënteerde – en geïnteresseerde – marketingstrateeg houd ik me doorgaans bezig met een verscheidenheid aan vraagstukken. Van merkpositionering en (digital) marketingplannen tot aan content, campagnes, UX en CRO. En dat doe ik het liefst voor bedrijven en organisaties die naast hun commerciële doelen ook aandacht (willen) schenken aan hun omgeving.
Mijn interesse in digital marketing begon al vroeg en ontwikkelde zich snel. Na een eigen internetbureau – dat ik tijdens m’n studie had opgebouwd – achter me te laten, begon ik mijn loopbaan als internet strateeg en UX-consultant bij een destijds vooraanstaand internetbureau in Amsterdam. Daaropvolgend heb ik in verschillende rollen aan zowel klant- als bureauzijde gewerkt en ervaring opgedaan. De afgelopen vijf jaar is mijn focus steeds meer komen te liggen op de scheidslijn tussen business, merk en markt. Want als dat klopt, dan is het rendement van alles wat daarop volgt – zoals marketingcampagnes – vele malen hoger.
Hiernaast trek ik er graag op uit om andere culturen te ontdekken, heb ik een gezonde interesse in vechtkunst en ben ik – vanuit de Karate Bond Nederland – bevoegd om les te geven in het Wado Ryu Karate Do. Allemaal heel zen dus ;).